sobota, 26 stycznia 2013

29. Imaginy z gifami ♥

1.
Jay: Mamo, zostaniesz babcią.

2. 
 Nathan: Tej nocy będziesz krzyczała to imię, mała.

3.
Tom: Max [T.I.] powiedziała, że jest w ciąży. 
Max:

4.
Nathan:Ufff, wybaczyła mi

5.
Nathan: Tak! Napisała, że pójdzie ze mną na lody!


7.
Nathan: Na tę brykę polecą wszystkie laski.


8.

Jay: Tak się szczerzę, gdy [T.I.] wyjdzie z łazienki w samym ręczniku.


______________________
Nigdy więcej w życiu.
Przepraszam za takie ułożenie, ale po prostu jestem ze średniowiecza i tak wyszło.
Następny będzie normalny.


















5 komentarzy:

  1. hahahah właśnie takie uwielbiam najbardziej! :D
    szczególnie podoba mi się 3 i b :3
    rozwaliły mnie wszystkie, ale te są najlepsze xd
    czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww *.*
    Zajebiste!
    Masz dawać takich więcej ;D
    Trudno wybrać jeden ulubiony xD
    Bo wszystkie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe 'gifowe' imaginy ;)
    2 mnie powaliła xd
    Jak na zboczeńca przystało, mi się on najbardziej podoba ; pp
    Choć 5 też jest niezła ;d
    W ogóle wszystkie są super !
    Czekam na kolejne :)

    Zapraszam również do mnie:
    http://thewanted-and-rosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacne,zajebiste itd.
    Wszystkie są zajebiste nie umiem jednego wybrać xd
    Dawaj więcej takich !
    Co z tego ,że się ułożyć nie chcą ??
    Może być tak jak teraz jest ;D
    Piszzzz !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe świetne imaginy z gifami powalily mnie wszystkie
    Judith Parker

    OdpowiedzUsuń