sobota, 19 stycznia 2013

27. Wszyscy ♥

1. Nathan
Siedzisz w swoim pokoju. Jesz Nutelle. Nagle dzwoni do ciebie ktoś z nieznanego numeru. Niepewnie, ale odbierasz.
N: Musimy się spotkać, za 10minut w parku.- mówi nieznajomy
Długo zwlekasz, znaczy niedługo, tylko jakieś 2minuty i 37 i 1setna sekundy, po której wybiegasz z domu. Jesteś ciekawa kto to. Siadasz na ławce w parku i czekasz. Po chwili zjawia się Nathan, kumpel twojej przyjaciółki.
Ty: Hej. Nawet jak chcesz z kimś pogadać, to nie teraz. Czekam na kogoś.- mówisz
N: Wiem, czekasz na mnie.
Ty: ???
N: Bo ja... od da da da dawna chcia chcia chciałem ciii
Ty: Nathan przestań się jąkać!
N: Coś pooowiedzieć
Szlag cie już trafiał jak słuchałaś tego jąkania.
Ty: No mów wre wre wreszcie- postanowiłaś gadać jak on, a co masz być gorsza?
N: Lubię placki
Ty: Tylko po to mnie tu ściągnąłeś, żeby mi to powiedzieć?
Widzisz jakieś zakłopotanie w jego oczach, jakby się bał.
N: Kocham cię!
Krzyknął i uciekł.

2. Tom
Jak zawsze siedzisz na kanapie z gazetą w ręku. Tom akurat ogląda mecz. Nie ma w gazecie nic ciekawego, dla zabawy czytasz horoskop.
Ty:Tom, jaki masz znak zodiaku?-pytasz
T: Spalony!- krzyczy
Od kiedy jest taki znak zodiaku? Próbujesz jeszcze raz:
Ty: Nie ma!
T: Jak nie ma jak sędzia uznał?!

3.Jay
Oglądasz z Jayem wasz ulubiony serial- Supernatural.
Ty: Jay, patrz ten Sam jest do ciebie podobny
Patrzysz na Jaya a on na ciebie. Po chwili odwraca się do ciebie plecami.
Ty:  Ej, co jest?
J: On ci się podoba bardziej niż ja!
Ty: Nieprawwda! On nie ma twoich loczków!

4. Max
Zaraz wychodzicie z Maxem do restauracji. A jego wciąż nie możesz znaleźć. Latasz po całym domu, jak głupia. Ktoś puka do drzwi. Otwierasz. Wchodzi Max a za nim kelner i orkiestra. Jesteś zaskoczona, miło zaskoczona. Idziecie do salonu. Max wyciąga gitarę z szafy i gra dla ciebie Glad you came. Potem jecie romantyczną kolację.
M: Nie chciałem iść do restauracji, tam było za dużo ludzi
Klęka przed tobą, wyjmuje pierścionek.
M: Wyjdziesz za mnie?
Ty: TAK!!!!!!!!


5. Siva
Nie możesz spać w nocy, bo Seev cały czas się drze.
S: Kocham cię, kocham cię, kocham cię- krzyczy
Ty: No ja ciebie też, uspokój już się
S: Kocham cię...Nutello
Ty: Co?
S: To ty nie masz na imię Nutella?

3 komentarze:

  1. to z Nathanem i Tomem mnie rozwaliło xd
    a reszta była urocza :3
    czekam na więcej, te były wspaniałe ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ten z Tomem mnie rozpierdolił. xd
    czekam na kolejny.:D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, czeam na następne;)
    Zapraszam na opowiadanie o Nathanie Words travel fast

    OdpowiedzUsuń